Τετάρτη 24 Νοεμβρίου 2010

ΚΑΝΟΝΕΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ

Κάθε σκάφος σε παράκτια περιοχή υπόκειται στους Διεθνείς Κανονισμούς Αποφυγής Συγκρούσεων στη Θάλασσα (ο Colregs). On inland waterways and lakes other similar regulations, such as CEVNI in Europe, may apply. Στις εσωτερικές πλωτές οδούς και λίμνες άλλες παρόμοιες ρυθμίσεις, όπως CEVNI στην Ευρώπη, μπορεί να ισχύουν. In some sailing events, such as the Olympic Games , which are held on closed courses where no other boating is allowed, specific racing rules such as the Racing Rules of Sailing (RRS) may apply. Σε μερικά γεγονότα ιστιοπλοΐα, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες , που διεξάγονται σε κλειστά γήπεδα όπου δεν υπάρχουν άλλα βαρκάδα επιτρέπεται, ειδικοί κανόνες αγώνων, όπως το Κανόνες Αγώνων Ιστιοπλοΐας (RRS) μπορεί να ισχύουν. Often, in club racing, specific club racing rules, perhaps based on RRS, may be superimposed onto the more general regulations such as COLREGS or CEVNI. Συχνά, το Racing Club, συγκεκριμένο σύλλογο κανόνες αγώνων, ίσως με βάση RRS, μπορούν να προστίθενται σε πιο γενικούς κανονισμούς, όπως Colregs ή CEVNI.

In general, regardless of the activity, every sailor must Σε γενικές γραμμές, ανεξάρτητα από τη δραστηριότητα, κάθε ναυτικός πρέπει να

* Maintain a proper lookout at all times Διατηρήστε μια καλή επιφυλακή ανά πάσα στιγμή
* Adjust speed to suit the conditions Ρυθμίστε την ταχύτητα ανάλογα με τις συνθήκες
* Know whether to 'stand on' or 'give way' in any close-quarters situation. [ 24 ] Ξέρω αν πρέπει να «σταθεί» ή «να διακόψει« εν πάση τέταρτα κατάσταση κοντά. [24]

The stand-on vessel must hold a steady course and speed but be prepared to take late avoiding action to prevent an actual collision if the other vessel does not do so in time. Το περίπτερο-στο πλοίο πρέπει να διαθέτει μια σταθερή πορεία και ταχύτητα, αλλά είναι έτοιμη να αναλάβει δράση αργά αποφεύγοντας να αποφευχθεί η σύγκρουση, εάν το άλλο σκάφος δεν το πράξει εγκαίρως. The give-way vessel must take early, positive and obvious avoiding action, without crossing ahead of the other vessel.( Rules 16-17 ) Ο δρόμων σκάφος πρέπει να δώσει στις αρχές, τις θετικές και προφανείς αποφεύγοντας δράση, χωρίς διασταύρωση μπροστά από το άλλο πλοίο. ( άρθρα 16-17 )
1. If an approaching vessel remains on a steady bearing, then a collision is likely. Εάν ένας πλησιάζει σκάφος παραμένει σε μια σταθερή σχέση, στη συνέχεια, μια σύγκρουση είναι πιθανή. ( Rule 7 ) This can be checked with a hand-bearing compass. ( άρθρο 7 ) Αυτό μπορεί να ελεγχθεί με ένα χέρι που φέρουν πυξίδα.
2. The sailing vessel on port tack [ 25 ] gives way to the sailing vessel on starboard tack [ 26 ] ( Rule 12 ) Το ιστιοφόρο στη θύρα πλεύση [25] δίνει τη θέση του ιστιοπλοϊκού σκάφους για πλεύση δεξιά [26] ( άρθρο 12 )
3. If both sailing vessels are on the same tack, the windward boat gives way to the leeward one ( Rule 12 ) Αν και οι δύο ιστιοφόρα είναι στην ίδια πλεύση, το προσήνεμο σκάφος δίνει τη θέση του υπήνεμου ένα ( άρθρο 12 )
4. If a vessel on port tack is unable to determine the tack of the other boat, she should be prepared to give way ( Rule 12 ) Αν ένα πλοίο σχετικά με τις λιμενικές καρφί είναι σε θέση να προσδιορίσει το καρφί του άλλου σκάφους, αυτή θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι να δώσουν τη θέση τους ( άρθρο 12 )
5. An overtaking vessel must keep clear of the vessel being overtaken ( Rule 13 ) Ένα σκάφος προσπέρασμα πρέπει να κρατιέται μακριά από το σκάφος να ξεπεραστεί ( άρθρο 13 )
6. Sailing vessels must give way to vessels engaged in fishing, those not under command, and those restricted in their ability to manoeuvre or constrained by their draft. Ιστιοπλοϊκά σκάφη πρέπει να δώσει προτεραιότητα στα σκάφη που ασχολούνται με την αλιεία, για όσους δεν υπό τις διαταγές, και εκείνων που περιορίζονται στη δυνατότητά τους να κάνει ελιγμούς ή να περιορίζεται από το σχέδιο τους. ( Rule 18 ) ( κανόνας 18 )
The COLREGS go on to describe the lights to be shown by vessels under way at night or in restricted visibility. Η Colregs πήγαινε για να περιγράψει τα φώτα να εμφανίζεται, από σκάφη που βρίσκονται σε εξέλιξη τη νύχτα ή σε περιορισμένη ορατότητα. Specifically, for sailing boats, red and green sidelights and a white sternlight are required, although for vessels under 7 metres (23.0 ft) in length, these may be substituted by a torch or white all-round lantern. Ειδικότερα, για τα ιστιοφόρα, κόκκινο και πράσινο sidelights και ένα λευκό sternlight απαιτούνται, αν και για τα σκάφη κάτω των 7 μέτρων (23.0 ft) στο μήκος, αυτά μπορούν να αντικατασταθούν από ένα φακό ή λευκό ολόπλευρη φανάρι. ( Rules 22 & 25 ) ( άρθρα 22 & 25 )
Sailors are required to be aware not only of the requirements for their own boat, but of all the other lights, shapes and flags that may be shown by other vessels, such as those fishing, towing, dredging, diving etc., as well as sound signals that may be made in restricted visibility and at close quarters, so that they can make decisions under the COLREGS in good time, should the need arise. Οι ναυτικοί υποχρεούνται να γνωρίζουν όχι μόνο από τις απαιτήσεις για το δικό τους σκάφος, αλλά όλα τα άλλα φώτα, σχήματα και σημαίες που μπορούν να προβάλονται και από άλλα σκάφη, όπως αυτά της αλιείας, ρυμούλκηση, της εκβάθυνσης, καταδύσεις κλπ., καθώς και ηχητικά σήματα που μπορούν να γίνουν σε συνθήκες περιορισμένης ορατότητας και από κοντά, ώστε να μπορούν να λαμβάνουν αποφάσεις στο πλαίσιο της Colregs σε εύθετο χρόνο, εάν προκύψει ανάγκη. ( Rules 32 - 37 ) ( άρθρα 32 έως 37 )
In addition to the COLREGS, CEVNI and/or any specific racing rules that apply to a sailing boat, there are also Εκτός από τις Colregs, CEVNI ή / και τις ειδικές ρυθμίσεις που αγώνων που ισχύουν για ένα ιστιοφόρο, υπάρχουν επίσης
* The IALA International Association of Lighthouse Authorities standards for lateral marks , lights, signals, and buoyage and rules designed to support safe navigation. Η IALA Διεθνής Οργάνωση Θαλάσσιας Σήμανσης προτύπων για πλευρική σήματα , τα φώτα, τα σήματα, και σημαντήρων και κανόνες που αποσκοπούν στην υποστήριξη ασφαλούς ναυσιπλοΐας.
* The SOLAS ( International Convention for the Safety of Life at Sea ) regulations, specifically Chapter V, which is mandatory for all leisure craft users of the sea from 1 July 2002. [ 27 ] These regulations place the obligations for safety on the owners and operators of any boat including sailboats. Η σύμβαση SOLAS ( Διεθνής Σύμβαση για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα ) τους κανονισμούς, συγκεκριμένα το κεφάλαιο V, η οποία είναι υποχρεωτική για όλους τους χρήστες σκαφών αναψυχής στη θάλασσα από 1ης Ιουλίου 2002. [27] Οι κανονισμοί αυτοί μέρος των υποχρεώσεων για την ασφάλεια στους ιδιοκτήτες και τους φορείς εκμετάλλευσης κάθε πλοίο, συμπεριλαμβανομένων ιστιοφόρα. They specify the safety equipment needed, the emergency procedures to be used appropriate to the boat's size and its sailing range, and requirements for passage planning with regard to weather and safety. Προσδιορίζουν τον εξοπλισμό που χρειάζεται την ασφάλεια, τις διαδικασίες έκτακτης ανάγκης που πρέπει να χρησιμοποιούνται ανάλογα με το μέγεθός του σκάφους και το εύρος της ιστιοπλοΐας, και τις απαιτήσεις για το σχεδιασμό της μετάβασης σε σχέση με καιρικές συνθήκες και την ασφάλεια.

ΤΥΠΟΙ ΣΚΑΦΩΝ

Τύποι σκαφών

* Φινν (Finn) 2,1 Φινν (Finn)
* Λέχνερ (Lechner) Α390 2,2 Λέχνερ (Lechner) Α390
* Γιούρο 2,3 Γιούρο
* Σταρ 2,4 Σταρ
* 470 2.5 470
* Σόλιγκ 2,6 Σόλιγκ
* Φλάινγκ ντάτσμαν 2,7 Φλάινγκ ντάτσμαν
* Τορνέιντο 2,8 Τορνέιντο
* Λέιζερ στάνταρντ 2,9 Λέιζερ στάνταρντ
* Λέιζερ ράντιαλ 2,10 Λέιζερ ράντιαλ
Φινν (Finn)

Μήκος 4,5 μ., πλάτος 1,3 μ., ένα πανί επιφάνειας 10μ2. Μήκος 4,5 μ., Πλάτος 1,3 μ., Ένα πανί επιφάνειας 10μ2. Είναι για έναν αθλητή και αυτό το σκάφος είναι ολυμπιακή κλάση από το 1952. Είναι για έναν αθλητή και αυτό το σκάφος είναι ολυμπιακή κλάση από το 1952. Πανελληνιονίκης 1991 και 1992 ήταν ο Αρμάντο Ορτολάνο του ΝΟ Καλαμακίου. Πανελληνιονίκης 1991 και 1992 ήταν ο Αρμάντο Ορτολάνο του ΝΟ Καλαμακίου. Καλύτερη ελληνική επίδοση ήταν το αργυρό μετάλλιο του Ηλία Χατζηπαυλή στο Κίελο της Γερμανίας στους Ολυμπιακούς αγώνες του 1972. Καλύτερη ελληνική επίδοση ήταν το αργυρό μετάλλιο του Ηλία Χατζηπαυλή στο Κίελο της Γερμανίας στους Ολυμπιακούς αγώνες του 1972.
[ Επεξεργασία ] Λέχνερ (Lechner) Α390 [ Επεξεργασία ] Λέχνερ (Lechner) Α390

Μήκος 3,9 μ., πλάτος 0,6 μ., ένα πανί επιφάνειας 7,3 μ2. Μήκος 3,9 μ., Πλάτος 0,6 μ., Ένα πανί επιφάνειας 7,3 μ2. Είναι για έναν αθλητή και είναι ολυμπιακή κλάση από το 1988. Είναι για έναν αθλητή και είναι ολυμπιακή κλάση από το 1988. Πανελληνιονίκης για το 1991 και 1992 ήταν ο Νίκος Κακλαμανάκης του ΝΟ Βουλιαγμένης. Πανελληνιονίκης για το 1991 και 1992 ήταν ο Νίκος Κακλαμανάκης του ΝΟ Βουλιαγμένης. Καλύτερη ελληνική επίδοση έχει ο ίδιος αθλητής με την ένατη θέση στους Ολυμπιακούς αγώνες της Βαρκελώνης. Καλύτερη ελληνική επίδοση έχει ο ίδιος αθλητής με την ένατη θέση στους Ολυμπιακούς αγώνες της Βαρκελώνης. Στους Ολυμπιακούς αγώνες της Ατλάντα ο Κακλαμανάκης κέρδισε το χρυσό μετάλλιο και στου Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το ασημένιο. Στους Ολυμπιακούς αγώνες της Ατλάντα ο Κακλαμανάκης κέρδισε το χρυσό μετάλλιο και στου Ολυμπιακούς Αγώνες της Αθήνας το ασημένιο. Το Lechner αντικαταστάθηκε με το σκάφος RS:X της Neil Pryde με το οποίο θα διαγωνίζονται οι αθλητές από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου Official Website - Beijing 2008 Το Lechner αντικαταστάθηκε με το σκάφος RS: X της Neil Pryde με το οποίο θα διαγωνίζονται οι αθλητές από τους Ολυμπιακούς Αγώνες του Πεκίνου Επίσημη Ιστοσελίδα - Πεκίνο 2008
[ Επεξεργασία ] Γιούρο [ Επεξεργασία ] Γιούρο

Μήκος 3,4 μ., πλάτος 1,4 μ. Μήκος 3,4 μ., Πλάτος 1,4 μ. μ' ένα πανί και επιφάνεια 7,1 μ2. ένα μ 'πανί και επιφάνεια 7,1 μ2. Είναι για έναν αθλητή και έχει γίνει ολυμπιακή κλάση από το 1989. Είναι για έναν αθλητή και έχει γίνει ολυμπιακή κλάση από το 1989. Πανελληνιονίκης για το 1992 ήταν η Νικολέτα Δεληγιάννη του ΟΦΘ Θεσσαλονίκης. Πανελληνιονίκης για το 1992 ήταν η Νικολέτα Δεληγιάννη του ΟΦΘ Θεσσαλονίκης.
[ Επεξεργασία ] Σταρ [ Επεξεργασία ] Σταρ

Ο τύπος του είναι σταθερής καρένας, έχει μήκος 6,92 μ., πλάτος 1,74 μ., δύο πανιά με επιφάνεια 26,9 μ2. Ο τύπος του είναι σταθερής καρένας, έχει μήκος 6,92 μ., Πλάτος 1,74 μ., Δύο πανιά με επιφάνεια 26,9 μ2. Το πλήρωμά του είναι δύο άτομα και είναι ολυμπιακή κατηγορία από το 1932. Το πλήρωμά του είναι δύο άτομα και είναι ολυμπιακή κατηγορία από το 1932. Πανελληνιονίκης για το 1992 ήταν ο Ζακ Κιοσέογλου με πλήρωμα το Δημήτρη Μπούκη. Πανελληνιονίκης για το 1992 ήταν ο Ζακ Κιοσέογλου με πλήρωμα το Δημήτρη Μπούκη. Καλύτερη ελληνική επίδοση είναι των Χατζηπαυλή, Πελεκανάκη με την έκτη θέση στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λος Άντζελες το 1984. Καλύτερη ελληνική επίδοση είναι των Χατζηπαυλή, Πελεκανάκη με την έκτη θέση στους Ολυμπιακούς αγώνες του Λος Άντζελες το 1984.
[ Επεξεργασία ] 470 [ Επεξεργασία ] 470

Μήκος 4,7 μ., πλάτος 1,7 μ., τρία πανιά με επιφάνεια 12,7 μ2. Μήκος 4,7 μ., Πλάτος 1,7 μ., Τρία πανιά με επιφάνεια 12,7 μ2. Είναι για δύο άτομα και έχει γίνει ολυμπιακή κατηγορία από το 1976. Είναι για δύο άτομα και έχει γίνει ολυμπιακή κατηγορία από το 1976. Πανελληνιονίκες για το 1991 και το 1992 ήταν οι Πασχαλίδης- Ζαμπέτογλου του ΝΑΟΚΘ. Πανελληνιονίκες για το 1991 και το 1992 ήταν οι Πασχαλίδης-Ζαμπέτογλου του ΝΑΟΚΘ. Από το 1996 ως το 2003 πρωταθλητές Ελλάδας αναδείχθηκαν συνεχόμενα οι Ανδρέας Κοσματόπουλος και Κώστας Τριγκώνης του ΝΟΘ. Από το 1996 ως το 2003 πρωταθλητές Ελλάδας αναδείχθηκαν συνεχόμενα οι Ανδρέας Κοσματόπουλος και Κώστας Τριγκώνης του ΝΟΘ. Το 1995 οι Κοσματόπουλος Τριγκώνης αναδείχθηκαν παγκόσμοι πρωταθλητές στην κατηγορία ανδρών και ήταν 2οι το 2002. Το 1995 οι Κοσματόπουλος Τριγκώνης αναδείχθηκαν παγκόσμοι πρωταθλητές στην κατηγορία ανδρών και ήταν 2οι το 2002. Από το 2000 ως το 2003 οι Σοφία Μπεκατώρου και Αιμιλία Τσουλφά κατεκτησαν τον παγκόσμιο τίτλο στις γυναίκες κλείνωντας την ξέφρενη πορεία τους με το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας. Από το 2000 ως το 2003 οι Σοφία Μπεκατώρου και Αιμιλία Τσουλφά κατεκτησαν τον παγκόσμιο τίτλο στις γυναίκες κλείνωντας την ξέφρενη πορεία τους με το χρυσό μετάλλιο στους Ολυμπιακούς αγώνες της Αθήνας.
[ Επεξεργασία ] Σόλιγκ [ Επεξεργασία ] Σόλιγκ

Τύπος σταθερής καρένας, με μήκος 8,2 μ., πλάτος 1,9 μ., τρία πανιά με επιφάνεια 21,6 μ2. Τύπος σταθερής καρένας, με μήκος 8,2 μ., Πλάτος 1,9 μ., Τρία πανιά με επιφάνεια 21,6 μ2. Είναι σκάφος για τρία άτομα και έχει γίνει ολυμπιακή κατηγορία από το 1972. Είναι σκάφος για τρία άτομα και έχει γίνει ολυμπιακή κατηγορία από το 1972. Καλύτερη επίδοση ήταν το χάλκινο του Τάσου Μπουντούρη με πλήρωμα τους Τάσο Γαβριήλη και Άρη Ραπανάκη στην Ολυμπιάδα της Μόσχας το 1980. Καλύτερη επίδοση ήταν το χάλκινο του Τάσου Μπουντούρη με πλήρωμα τους Τάσο Γαβριήλη και Άρη Ραπανάκη στην Ολυμπιάδα της Μόσχας το 1980.
[ Επεξεργασία ] Φλάινγκ ντάτσμαν [ Επεξεργασία ] Φλάινγκ ντάτσμαν

Μήκος 6,05 μ., πλάτος 1,7 μ., τρία πανιά με επιφάνεια 18,1 μ2. Μήκος 6,05 μ., Πλάτος 1,7 μ., Τρία πανιά με επιφάνεια 18,1 μ2. Είναι σκάφος για δύο άτομα και έχει γίνει ολυμπιακή κατηγορία από το 1960. Είναι σκάφος για δύο άτομα και έχει γίνει ολυμπιακή κατηγορία από το 1960. Στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια κανείς δεν ασχολείται μ' αυτό το σκάφος. [ εκκρεμεί παραπομπή ] Ελλάδα τα τελευταία χρόνια κανείς δεν ασχολείται μ 'αυτό Στην το σκάφος. [ εκκρεμεί παραπομπή ]
[ Επεξεργασία ] Τορνέιντο [ Επεξεργασία ] Τορνέιντο

Τύπος καταμαράν . Τύπος καταμαράν . Μήκος 6,09 μ., πλάτος 3,02 μ., δύο πανιά με επιφάνεια 20,4 μ2. Μήκος 6,09 μ., Πλάτος 3,02 μ., Δύο πανιά με επιφάνεια 20,4 μ2. Είναι για δύο άτομα και έχει γίνει ολυμπιακή κατηγορία από το 1976. Είναι για δύο άτομα και έχει γίνει ολυμπιακή κατηγορία από το 1976. Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια προσπάθεια για να ασχοληθούν κάποιοι Έλληνες αθλητές.Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα έχει ένα από το πιο αξιόμαχα πληρώματα στον κόσμο αποτελούμενο από τους Ιορδάνη Πασχαλίδη και Κώστα Τριγκώνη.αθλητές του Ν.Ο.Θεσσαλονίκης Τα τελευταία χρόνια γίνεται μια προσπάθεια για να ασχοληθούν κάποιοι Έλληνες αθλητές.Αυτή τη στιγμή η Ελλάδα έχει ένα από το πιο αξιόμαχα πληρώματα στον κόσμο αποτελούμενο από τους Ιορδάνη Πασχαλίδη και Κώστα Τριγκώνη.αθλητές του Ν. Ο. Θεσσαλονίκης
[ Επεξεργασία ] Λέιζερ στάνταρντ [ Επεξεργασία ] Λέιζερ στάνταρντ

Μήκος 4,2 μ., πλάτος 1,4 μ., μ' ένα πανί με επιφάνεια 7,1 μ2. Μήκος 4,2 μ., Πλάτος 1,4 μ., Μ 'ένα πανί με επιφάνεια 7,1 μ2. Είναι για ένα άτομο. Είναι για ένα άτομο. Πανελληνιονίκης 1991 ήταν ο Δημήτρης Θεοδωράκης του ΝΑΟΒ και το 1992 ο Νίκος Νικολτσούδης του ΑΝΟΓ. Πανελληνιονίκης 1991 ήταν ο Δημήτρης Θεοδωράκης του ΝΑΟΒ και το 1992 ο Νίκος Νικολτσούδης του ΑΝΟΓ. Καλύτερες επιδόσεις η πρωτή θέση του Μπουγιούρη Αντώνη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2009. Καλύτερες επιδόσεις η πρωτή θέση του Μπουγιούρη Αντώνη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 2009. Μ' αυτό το σκάφος είναι μεγάλες οι διακρίσεις του Αιμιλίου Παπαθανασίου του Ολυμπιακού, με μεγαλύτερη το χρυσό μετάλλιο στο Τσεσμέ της Τουρκίας.Την καλύτερη επίδοση σε Ολυμπιακούς Αγώνες την πέτυχε στο Σιδνευ ο Αντώνης Μπουγιούρης. αυτό Μ 'το σκάφος είναι μεγάλες οι διακρίσεις του Αιμιλίου Παπαθανασίου του Ολυμπιακού, με μεγαλύτερη το χρυσό μετάλλιο στο Τσεσμέ της Τουρκίας.Την καλύτερη επίδοση σε Ολυμπιακούς Αγώνες την πέτυχε στο Σιδνευ ο Αντώνης Μπουγιούρης.
[ Επεξεργασία ] Λέιζερ ράντιαλ [ Επεξεργασία ] Λέιζερ ράντιαλ

Μήκος 4,2 μ., πλάτος 1,4 μ., ένα πανί με επιφάνεια 5,7 μ2. Μήκος 4,2 μ., Πλάτος 1,4 μ., Ένα πανί με επιφάνεια 5,7 μ2. Είναι για έναν αθλητή. Είναι για έναν αθλητή. Πανελληνιονίκης 1992 στα αγόρια ήταν ο Αντώνης Λογοθέτης του ΑΝΟΓ και στα κορίτσια η Μαρία Μυλωνά του ΝΟΠΦ. Πανελληνιονίκης 1992 στα αγόρια ήταν ο Αντώνης Λογοθέτης του ΑΝΟΓ και στα κορίτσια η Μαρία Μυλωνά του ΝΟΠΦ. Καλύτερη επιτυχία το χρυσό μετάλλιο της Μαρίας Βλάχου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1991 στο Πόρτο Καρράς. Καλύτερη επιτυχία το χρυσό μετάλλιο της Μαρίας Βλάχου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1991 στο Καρράς Πόρτο. Εκείνη τη χρονιά το πανελλήνιο πρωτάθλημα κατέκτησε η Ουρανία Φλαμπούρη του ΝΟΒΑ. Εκείνη τη χρονιά το πανελλήνιο πρωτάθλημα κατέκτησε η Ουρανία Φλαμπούρη του ΝΟΒΑ.

Όπτιμιστ Όπτιμιστ

Μήκος 2,3 μ., πλάτος 1,13 μ., ένα πανί με επιφάνεια 3,5 μ2. Μήκος 2,3 μ., Πλάτος 1,13 μ., Ένα πανί με επιφάνεια 3,5 μ2. Είναι για ένα νεαρό αθλητή. Είναι για ένα νεαρό αθλητή. Πανελληνιονίκης 1991 ήταν ο Γιώργος Κουτουμάνος του ΑΝΟΓ και το 1992 η Κατερίνα Γιακουμίδου του ΑΝΟΓ. Πανελληνιονίκης 1991 ήταν ο Γιώργος Κουτουμάνος του ΑΝΟΓ και το 1992 η Κατερίνα Γιακουμίδου του ΑΝΟΓ. Καλύτερη επίδοση ήταν η έβδομη θέση του Τσουκάτου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1986. Καλύτερη επίδοση ήταν η έβδομη θέση του Τσουκάτου στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1986.

420 420

Μήκος 4,2 μ., πλάτος 1,9 μ., τρία πανιά με επιφάνεια 10,2 μ2. Μήκος 4,2 μ., Πλάτος 1,9 μ., Τρία πανιά με επιφάνεια 10,2 μ2. Είναι σκάφος για δύο άτομα. Είναι σκάφος για δύο άτομα. Το πανελλήνιο πρωτάθλημα το 1991 πήραν οι Ν. Το πανελλήνιο πρωτάθλημα το 1991 πήραν οι Ν. Ζαπονίδης - Θ. Ζαπονίδης - Θ. Παρούσης του ΙΟΘ και του ΝΟΑ. Παρούσης του ΙΟΘ και του ΝΟΑ.

Λάιτινγκ Λάιτινγκ

Μήκος 5,2 μ., πλάτος 2,0 μ., τρία πανιά με επιφάνεια 16,4 μ2. Μήκος 5,2 μ., Πλάτος 2,0 μ., Τρία πανιά με επιφάνεια 16,4 μ2. Είναι για τρία άτομα. Είναι για τρία άτομα. Μόνιμος πρωταθλητής Ελλάδας είναι ο Γιώργος Ανδρέαδης του ΝΟΕ, ο οποίος ήταν πέμπτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1989. Μόνιμος πρωταθλητής Ελλάδας είναι ο Γιώργος Ανδρέαδης του ΝΟΕ, ο οποίος ήταν πέμπτος στο παγκόσμιο πρωτάθλημα του 1989.

5124 5124

Τύπος σταθερής καρένας, μήκος 7,3 μ., πλάτος 2,7 μ., τρία πανιά με επιφάνεια 24,2 μ2. Τύπος σταθερής καρένας, μήκος 7,3 μ., Πλάτος 2,7 μ., Τρία πανιά με επιφάνεια 24,2 μ2. Το πλήρωμα είναι τέσσερις μέχρι έξι αθλητές. Το πλήρωμα είναι τέσσερις μέχρι έξι αθλητές. Και σε αυτή την κατηγορία μόνιμος πρωταθλητής Ελλάδας είναι ο Γιώργος Ανδρεάδης ο οποίος έχει στεφθεί και πρωταθλητής Ευρώπης το 1987. Και σε αυτή την κατηγορία μόνιμος πρωταθλητής Ελλάδας είναι ο Γιώργος Ανδρεάδης ο οποίος έχει στεφθεί και πρωταθλητής Ευρώπης το 1987.


Τα περισσότερα αγωνιστικά σκάφη έχουν πανιά - ιστία που ονομάζονται μαΐστρα ( μεγίστη), φλόκος (το πλωριό πανί) και μπαλόνι (συμμετρικό/ασυμμετρο). Τα περισσότερα αγωνιστικά σκάφη έχουν πανιά - ιστία που ονομάζονται μαΐστρα (μεγίστη), φλόκος (το πλωριό πανί) και μπαλόνι (συμμετρικό / ασυμμετρο). Οι διαστάσεις, το υλικό κατασκευής, η επιφάνεια και οι αντοχές των ιστίων διαφέρουν από κλάση σε κλάση. Οι διαστάσεις, το υλικό κατασκευής, η επιφάνεια και οι αντοχές των ιστίων διαφέρουν από κλάση σε κλάση.


Η ιστιοπλοΐα στην Ελλάδα έχει εξαπλωθεί λόγω των μοναδικών γεωγραφικών και μετεωρολογικών πλεονεκτημάτων της, γι' αυτό και η Ελλάδα κατέχει μια από τις πρώτες θέσεις στην Ευρώπη. Η ιστιοπλοΐα στην Ελλάδα έχει εξαπλωθεί λόγω των μοναδικών γεωγραφικών και μετεωρολογικών πλεονεκτημάτων της, αυτό γι 'και η Ελλάδα κατέχει μια από τις πρώτες θέσεις στην Ευρώπη. Κάθε χρόνο η Ελληνική Ομοσπονδία διοργανώνει πολλούς μεγάλους διεθνείς αγώνες, στους οποίους οι αθλητές μας πάνε αρκετά καλά. Κάθε χρόνο η Ελληνική Ομοσπονδία διοργανώνει πολλούς μεγάλους διεθνείς αγώνες, στους οποίους οι αθλητές μας πάνε αρκετά καλά.

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΙΣΤΙΟΠΛΟΙΑ?

Η ιστιοπλοΐα είναι η τέχνη του αρμενίσματος στο νερό (σε θάλασσα η σε Λίμνη ) χρησιμοποιώντας ως αποκλειστική κύρια πηγή ενέργειας τόν άνεμο .
Το όνομά της είναι σύνθετο από το ιστίο + πλους , δηλαδή πλεύση με το πανί που τα παλιά χρόνια χρησιμοποιούσαν τα σκάφη για να ταξιδεύουν. Το ονομα της είναι σύνθετο εινα απο το ιστίο + πλους , δηλαδή πλεύση με το πανί που τα παλιά χρόνια χρησιμοποιούσαν τα σκάφη για να ταξιδεύουν. Τα πανιά δένονταν στα κατάρτια (ιστούς), και με τη βοήθεια του αέρα τα σκάφη που ονομάζονταν ιστιοφόρα αρμένιζαν στις θάλασσες όλου του κόσμου. Τα πανιά δένονταν στα κατάρτια (ιστούς), και με τη βοήθεια του αέρα τα σκάφη που ονομάζονταν ιστιοφόρα αρμένιζαν στις θάλασσες όλου του Κόσμου. Και σήμερα ακόμη υπάρχουν πολλά τέτοια σκάφη, που όμως διατηρούν τις μηχανές ως βοηθητικές, σε περίπτωση που επικρατεί άπνοια , δηλαδή δεν φυσάει αέρας. Και σήμερα ακόμη υπάρχουν πολλά τέτοια σκάφη, που όμως διατηρούν τις μηχανές ως βοηθητικές, σε περίπτωση που επικρατεί άπνοια , δηλαδή δεν αέρας φυσάει.
Στη σημερινή εποχή, όταν γίνεται λόγος για ιστιοπλοΐα, γίνεται για ΤΟ άθλημα που είναι συναρπαστικό και ένα από τα ωραιότερα που υπάρχουν, γιατί συνδυάζει τη γοητεία της θάλασσας με τις ικανότητες των αθλητών, που πρέπει να είναι πολύ καλά γυμνασμένοι, ειδικά στα πόδια και τη μέση.

Η εξάπλωση του αθλήματος της ιστιοπλοΐας στις τελευταίες δεκαετίες είναι τρομακτική, γι' αυτό και οι ειδικοί έχουν φτιάξει πολλές κατηγορίες σκαφών. Η εξάπλωση του αθλήματος της ιστιοπλοΐας στις τελευταίες δεκαετίες είναι τρομακτική, γι 'αυτό και οι ειδικοί έχουν φτιάξει πολλές κατηγορίες σκαφών. Σκαφών μεγάλων που είναι για αγώνες ανοικτής θάλασσας και σκαφών που είναι για αγώνες τριγώνου. Σκαφών μεγάλων που είναι για αγώνες ανοικτής θάλασσας και σκαφών που είναι για αγώνες τριγώνου. Τα σκάφη ανοικτής θάλασσας είναι τριών κατηγοριών, που δεν έχουν «στάνταρ» (σταθερά) χαρακτηριστικά, αφού το κάθε εργοστάσιο έχει τη δική του ναυπηγική τεχνική ("πατέντα"). Τα σκάφη ανοικτής θάλασσας είναι τριών κατηγοριών, που δεν έχουν «στάνταρ» (σταθερά) χαρακτηριστικά, αφού το κάθε εργοστάσιο έχει τη δική του ναυπηγική τεχνική ("πατέντα"). Αντίθετα, τα λεγόμενα σκάφη τριγώνου έχουν τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά και με αυτά ασχολούνται περισσότεροι αθλητές, αφού είναι για ένα, δύο ή τρεις το πολύ αθλητές. Αντίθετα, τα λεγόμενα σκάφη τριγώνου έχουν τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά και με αυτά ασχολούνται περισσότεροι αθλητές, αφού είναι για ένα, δύο ή τρεις το πολύ αθλητές. Στα σκάφη ανοικτής θάλασσας επιβαίνουν πολλοί αθλητές, που μπορεί να συμμετέχουν 9, αλλά και 15. Στα σκάφη ανοικτής θάλασσας επιβαίνουν πολλοί αθλητές, που μπορεί να συμμετέχουν 9, αλλά και 15.
* Η ιστιοπλοΐα είναι το τρίτο κυρίαρχο άθλημα, μετά την κολύμβηση και την κωπηλασία στον λεγόμενο ναυταθλητισμό , η οποία και περιλαμβάνεται στους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες Η ιστιοπλοΐα είναι το τρίτο κυρίαρχο άθλημα, μετά την κολύμβηση και την κωπηλασία στον λεγόμενο ναυταθλητισμό , αποθήκευσ οποία και περιλαμβάνεται στους σύγχρονους Ολυμπιακούς Αγώνες